سازنده بازی Godfall کار با دوالسنس را «باورنکردنی» دانست
بهترین کنترلر !؟
زمان زیادی تا عرضه پلی استیشن 5 باقی نمانده است و بازی Godfall یکی از عناوین هنگام عرضه این کنسول نسل نهمی محسوب میشود.
Godfall یکی از اولین بازیهایی بود که برای پلی استیشن 5 معرفی شد و توسعه دهندگان آن عاشق کنترلر دوالسنس هستند. در مصاحبهای با مجله پلی استیشن در بریتانیا، مدیرعامل استودیو Counterplay Games به صحبت در مورد پلی استیشن 5 و کنترلر دوالسنس پرداخته است.
او تجربه استفاده از دوالسنس را باورنکردنی توصیف کرد. یکی از دلایلی که باعث شده استودیو Counterplay Games به تمجید از دوالسنس بپردازد، این است که میتوان میزان لرزش کنترلر را در موقعیتهای مختلف تغییر داد.
استودیو Counterplay Games اولین توسعه دهندهای نیست که به تمجید از کنترلر دوالسنس پرداخته است. پیش از این شاهد بودیم که استودیوهای فرستپارتی و تردپارتی زیادی به تمجید از دو ویژگی هپتیک فیدبک و تریگرهای تطبیقپذیر دوالسنس پرداختهاند.
علیرغم نیازمندی Godfall به اتصال اینترنت و تمرکز زیادش روی تجربه کو-آپ آنلاین، Counterplay Games تایید کرده که برای تکنفره بازی کردن نیازی به اشتراک پلی استیشن پلاس نیست. از آن جایی هم که بازی قرار است روی پلی استیشن 5 با قیمت ۷۰ دلاری به فروش برسد، این قطعا خبر خوبی برای بازیکنان خواهد بود.
بیشتر بخوانید:
- بازی Godfall روی پلی استیشن 5 قیمت ۷۰ دلاری خواهد داشت
- دوالسنس احتمالا از قابلیت توانایی شناسایی کاربران بهره خواهد برد
- سازنده Godfall از ساختار بازی پس از تمام شدن داستان میگوید
ویجیلاگ: هر آنچه باید در مورد سرویس گیم پس بدانید
تماشا نسخه با کیفیت از یوتیوب ویجیاتو
یکی از مشکلات زندگیم حل شد اونم این بود که برم نون بخرم :/
که فک کنم این دوالسنس هم میره نون میگیره هم صبحونه رو اماده میکنه :/
باور نکردنی اینه که پاشه بره ظرفا رو بشوره.
نمی خوام ترول کنم ولی سونی من اینطور فکر می کنم که بیشتر داره روی دوال سنس مانور میده تا پی اس فایو و این موضوع فکرکنم بیشترین ضرورو به خود سونی میرسونه چرا که من گیمر می خوام یه کنسول بخرم که یدونه دسته هم روشه نه یه دسته که یدونه کنسول روشه و اینکه من خوشحال میشم از ویژگی های خود کنسول بدونم نه ویژگی های دسته کنسول
دوالسنس با امکانات و تکنولوژی که داره جهشی رو به بالا تو صنعت گیم محصوب میشه و خیلی دوست دارم زودتر تجربه کنم کار باهاش رو و مهم ترین تکنولوژیش هم به نظرم دکمه های پشتی حساس به فشار هستش که باعث میشه میزان لذت بردن از بازی های شوتر با ریسینگ یا سایر سبک ها متفاوت باشه.
اره جون عمت تجربه “باور نکردنی”
واقعاً حالم داره بهم میخوره
هر چند وقت یک بار یه استدیو میاد از یه چیز ps5 تعریف میکنه. ما رو هم هلو فرض کردن
ایشالا میاد خودمون میبینیم چیه لازم نیست اینقدر الکی هایپ بکنید
چرا هیچ خبری درباره کنترلر ایکسباکس گفته نمیشه؟ مگه اون ویبره هپتیک و ماشههای تطبیق پذیر نداره؟
حالا بیاد حی خودشون از خودشون تعریف میکنن